Etiquetas

jueves, 2 de julio de 2015

FLIFANT AL QUADRAT

Flipem per segon dia seguit...

Comencem fent una revisio de com tenir elements per a donar mes joc amb blogger .




Aplicacio.. popplet  una aplicacio per a fer brainstorming

i una aplicacio d una activitat possible


value="true" name="allowFullScreen"> una manera de disposar de totes les aplicacions a la vista.....



Es interesant el debat que es planteja... com fer que els companys facin us de les eines ... colaborativament, com fer una tasca colaborativa al propi institut...  de fet la conversa dona peu a tenir diferents aplicacions.

kahoot...  calcul matematic ràpid

un exemple de l'any passat... es va fer una construcció col.laborativa ... un brainstorming colaboratiu...

de fet aixo fa pensar com trobar eines... 

https://sites.google.com/site/ticeducacio/eines

ESTEM CONSTRUINT CONEIXEMENT!!
COM?
COMPARTINT... 

PENSANT EN GRUP ... BRAINSTORMING...

grups de treball: espiral  , inspirats en secundaria

PRESENTACIONS...  POWER POINT ... PREZI

de fet... el prezzi em recorda la feina feta amb la meva companya Carme...



3 comentarios:

  1. La idea del compartir i de crear entre tots m'atrau moltíssim, la idea de comunitat d'aprenentage. Ara la segona cosa que m'atrau és fer una bona presentació per una flipped,,, :)

    ResponderEliminar
  2. Symbaloo....el Lluís us el tornarà a presentar.

    Molt bona feina! Ànims que ja casi estem en l'equador!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Symbaloo?? Avui a classe algú ha mencionat aquesta eina que tampoc conec, i m'he quedat amb el dubte... Que bé que l'explicareu!! :-)

      Eliminar